wtorek, 27 grudnia 2016

Do trzech lat sztuka, czyli blogowe podsumowanie 2016

27. grudnia jest dla mnie wyjątkową datą. Tego dnia blog obchodzi trzecie urodziny! Te trzy lata minęły bardzo szybko, a ja nie wyobrażam sobie obecnie, bym przestała publikować posty na tej stronie. Rok 2016 był bardzo systematycznym okresem w trakcie funkcjonowania bloga. Każdego miesiąca pojawiło się minimum 15 postów, co oznacza, że nowe wpisy udostępniałam dokładnie co drugi dzień. Tym samym w ciągu roku pojawiły się 184 posty, które wzbudziły Wasze mniejsze lub większe zainteresowanie.


W tym roku blog uzyskał nowe, bardziej uporządkowane menu główne. Jego organizacja była nie lada wyzwaniem, lecz ostatecznie udało mi się uszeregować wszystkie serie. Jeśli już mowa o blogowych seriach, to systematycznie pojawiają się na nim:

-> podsumowania każdego miesiąca wraz z mixem zdjęć z Instagrama,
-> kosmetyczne projekty Denko,
-> podróżnicze relacje oraz posty fotograficzne,
-> sprawdzone przepisy na pyszne i łatwe dania,
-> posty, opisujące najciekawsze aspekty życia w Szwajcarii.

Dodatkami na stronie są:
-> porady oraz projekty Denko nieperfekcyjnej Pani Domu,
-> testy stron internetowych i produktów w dziale Testownia,
-> testy jedzenia, dostępnego w Szwajcarii,
-> haule z nowościami kosmetycznymi i modowymi oraz To i owo,
-> tagi z pytaniami.

Nowościami na stronie są:
-> przegląd marek kosmetycznych, dostępnych w Szwajcarii, prezentowanych w Leksykonie Kosmetycznym,
-> seria Kupione-Zapomniane, w której opisuję, jak sprawdziły się u mnie produkty, prezentowane w haulach z początku istnienia bloga
-> oraz raczkujący przegląd miesięcznej poczty.



W ciągu tego roku zrezygnowałam z subskrypcji pudełka kosmetycznego PinkBox, a tym samym ta seria została zakończona. W roku 2016 otrzymałam 4 nominacje do Liebster Blog Award i zorganizowałam 2 konkursy. Opublikowałam również 4 posty podsumowujące i 4 posty specjalne.

Rok 2016 przyniósł mi 76 nowych obserwatorów bloga, dzięki czemu ten okres kończę z okrągłą liczbą 200 czytelników! Moje konto Google+ zainteresowało z kolei kolejnych 139 osób, a tym samym mogę pochwalić się 429 obserwatorami. Łączna liczba wyświetleń bloga osiągnęła zawrotną sumę 150 tys. (w tym roku blog zanotował około 90 tys. wyświetleń), konto Google+ ma obecnie ponad 2,5 mln wejść. Widząc takie statystyki, mogę się tylko przed Wami ukłonić i serdecznie podziękować. Za każde naciśnięcie przycisku Obserwuj, za każdą minutę poświęconą na napisanie komentarza, za każde przeczytane zdanie. Cieszę się, ze jesteście że mną i wspieracie swoją aktywnością i miłymi słowami, które nie raz uchroniły mnie przed zamknięciem strony. Dziękuję!



Tradycyjnie chciałabym zaprosić Was na blogowe podsumowanie tego roku. Jeśli chcecie wiedzieć, które posty były w tym miesiącu najczęściej wyświetlane (po lewej) i najchętniej komentowane (po prawej), zapraszam do przeglądnięcia poniższego zestawienia.


*Jeśli chcesz przeczytać post w całości, kliknij na jego tytuł.

STYCZEŃ 2016





























LUTY 2016


























MARZEC 2016





















KWIECIEŃ 2016































MAJ 2016




























CZERWIEC 2016

























LIPIEC 2016





















SIERPIEŃ 2016



















WRZESIEŃ 2016














PAŹDZIERNIK 2016























LISTOPAD 2016





























GRUDZIEŃ 2016

Post specjalny: Jak trafić na bloga? | Co zamierzam zrobić w 2017 roku?






























Na koniec tego wyjątkowego dla mnie postu chciałabym zaprosić Was na moją drugą, nowo otwartą stronę dookolaswiata.wixsite.com/dookolaswiata. Jest to spełnienie mojego postanowienia na rok 2016. Od bardzo dawna chciałam założyć stronę o tematyce typowo turystycznej, która skupiałaby wszystkie praktyczne informacje dla podróżujących. Po wielu miesiącach prac powstała właśnie ta strona, na której znajdziecie już kilka wpisów i zdjęcia w o wiele lepszej jakości! 


Mam nadzieję, że z chęcią będziecie tam zaglądać i udostępniać interesujące Was wpisy. Zachęcam również do wpisania strony do Listy czytelniczej na Bloggerze. Można to zrobić poprzez kliknięcie w przycisk Zarządzaj listą czytelniczą, a następnie Dodaj.


Jeszcze raz serdecznie dziękuję!

16 komentarzy:

  1. Gratuluję trzech latek bloga. Życzę dalszej wytrwałości i świetnych pomysłów oraz zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w przyszłym roku stuknie 6 lat, jak bloguję :) gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego i kolejnych lat blogowania życzę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją systematyczność i samozaparcie :-) Życzę kolejnych udanych rocznic :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany rok dla Ciebie w blogosferze, oby następny był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podsumowanie. Życzę dalszych ciekawych wpisów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najepsze życzenia z okazji urordzin bloga :)! Duzo odwiedzających życze i nieustannej weny do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego dla bloga! :D ja dopiero zaczynam:) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://www.lilylu.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe słowa!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby tych obserwatorów było jeszcze duzo duzo więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby blog dalej rozwijał się w takim tempie jak teraz i żebyś dalej czerpała z niego radość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję trzech lat :) mi w styczniu minie dwa na aktualnym adresie :) I czekam na relację ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje ♥ oby pasja nadal wiernie przy Tobie trwała ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 lata to kawał czasu. :) Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie, gratuluję 3lat i życzę kolejnych! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...