niedziela, 20 września 2015

Cos pysznego - Podsumowanie







Bułeczki-zajączki



Ciasto marchewkowe


Ciasto kokosowe


Azjatycka potrawka


Ciasto z połówkami jabłek


Jabłecznik z przepisnika babci



Ślimaki z makiem



Drożdżowe bułeczki z konfitura


Ciasto z kruszonka 



Domowe rogaliki


Ciasto z sezonowymi owocami


Ciasto z brzoskwiniami i budyniem


Ciasto z winogronami



Bułeczki z dżemem 


Gołąbki bez zawijania



Roladki z piersi kurczaka


Deser bananowy



Placuszki z jabłkami




Ciasto z mandarynkami


Zebra


Ciasto z jabłkami i gruszkami



Jesienny jabłecznik 


Pomysł na obiad



Ciasto z musem jabłkowym



Naleśniki z serem
























Czy są wśród czytelników łasuchy? ;)





15 komentarzy:

  1. Aż się zrobiłam głodna! Podoba mi się Twój sposób na organizację blogowych, tematycznych postów. W sumie u siebie zastosowałam to jedynie przy spisie państw, z których mam już pocztówki, a tak to resztę mam dość luźno rozłożoną w górnym menu. Takie zbiorcze posty są jednak dobre, bo nie zajmują dużo miejsca, a szybko można dzięki nim znaleźć to, co się chce.
    Co do wyglądu bloga, to już się wypowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś ochoty!!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała masa takich pyszności, Ty to potrafisz pobudzić apetyt ;) wystrój bloga bardzo mi się podoba... idealna kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm.. to ciasto jagodowe i to z rabarbarem, ale narobiłaś mi na takie ochotę! :) Myślę że takie podsumowania są całkiem ciekawe, zwłaszcza jeśli ktoś nie śledził Twojego bloga od początku. Wystrój mi się podoba, ale to już chyba ostatnio pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności, a ciasto jagodowe to bym chyba sama całe wszamała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post. Wysląda pysznie ;)

    Wzajemna obserwacja? Jeśli tak
    to zaobserwuj i napisz komentarz
    pod ostatnim postem :)
    luolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z takim postem podsumowującym, Pomyśle o takim na moim blogu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najsmaczniejsze są dwa pierwsze i jabłecznik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam:* najchetniej wszystko bym zjadła :* <3

    u mnie recenzja kremu L'oreal. Gorąco zapraszam: http://alexwberry.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym takie ciasto z truskawkami i rabarbarem... mniamii :)

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam raz na teraz. Akurat mam truskawki, jeszcze tylko ser i do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Same pyszności na talerzach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...