wtorek, 17 lutego 2015

Einsiedeln

Luty w moich okolicach odzwierciedla typową, srogą zimę. Śnieg utrzymuje się już od jakieś czasu, a temperatura nie wzrasta powyżej 0 stopni. Pierwszego dnia tego mroźnego miesiąca wybraliśmy się do jednego z miasteczek, gdzie znajdują się stoki narciarskie i saneczkowe. Zebraliśmy naszych znajomych (był z nami kolega oraz znajomi z dzieckiem). Mój ukochany mógł w końcu wyszaleć się na snowboardzie, kolega zabrał ze sobą narty, a znajomi cały zestaw saneczkarski. Ja początkowo należałam do ostatniej grupy, ale moim głównym celem był oczywiście wypad z aparatem w ręku, by uwiecznić tak piękną zimę w pięknym miejscu. 








Te uśmiechnięte bałwanki aż prosiły się o zrobienie zdjęcia.




Musiałam zaglądnąć w każdy zakątek.



Na stoku





Mój mistrz snowboardu



Główna atrakcja - Klasztor, a w nim Czarna Madonna.













Architektura miasteczka



Czekoladowy domek :)



Coś polskobrzmiącego



Ratusz


















Do Was tez w tym roku zawitała taka zima?

15 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :P
    zaprasza do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, u nas zimowy krajobraz powoli znika, bo ostatnio jest dość słonecznie. Mam nadzieję, że tak zostanie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow co za piękne miejsce :o U mnie w Belgii niestety śnieg to rzadkość.

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy był z wyjazdu z pewnością zadowolony, i mąż, i znajomi, i dziecko, i Ty, i ja też, bo mogę popatrzeć na świetne zimowe zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawiłaś mi ogromną radość tymi zdjęciami "mojego" Einsideln aż łezka w oku się zakręciła..;) Wszystkie znajome miejsca pod taaakim śniegiem.. Chyba dobrze zrobiłam, że wróciłam przed zimą, bo śnieg to ja tylko na zdjęciach lubię. Dziękuję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :) zima potrafi robić wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zimę, piękne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie na ww.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o sportowym czarnym obuwiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczne zdjęcia :) Kocham klimat zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zima :) W Polsce póki co nie ma co liczyć na taki śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  10. I to można nazwać prawdziwą zimą! :)
    Przepiękne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow przepiękne zdjęcia, piękna otoczka i ile śniegu :O a co to za miejscowość? ja też właśnie wróciłam z gór, poszalałam na desce :P hehe
    Czekoladowy domek aaaaa, w takim mogłabym zamieszkać <3 mniami :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. też zawitała, ale mam nadzieję, że już sobie pójdzie, bo zimy nie lubię, nie mogę się doczekać wiosny. :) a miejscowość u Ciebie na zdjęciach prezentuje się fantastycznie, śnieg dodaje jej uroku. ;) i sama nie wiem co mi się bardziej podobało czy klasztor czy ten czekoladowy domek czy też ratusz, bo wszystkie trzy rzeczy prezentują się fantastycznie. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, u mnie teraz nie ma w ogóle już śniegu ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zimę, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...