czwartek, 14 stycznia 2016

Podróżnicze podsumowanie 2015 + bonus!

Moi drodzy!

Na blogach wielu z Was pojawiają się piękne podsumowania zeszłego roku. Ja mogę go jedynie podsumować słowem: „pracowity”. Niestety rok 2015 odbiegał od mojego wyobrażenia idealnego okresu życia. Przede wszystkim wiązał się on z pracą - było bardzo mało w nim chwil odpoczynku i nie miałam ani jednego tygodnia urlopu. Spowodowało to, że liczba moich wyjazdów nie była zbyt imponująca. Zamknęła się ona w obrębie Szwajcarii, gdzie widzieliśmy już sporo turystycznych miejsc i skupiliśmy się bardziej na wędrówkach oraz obcowaniu z naturą. Czasem szliśmy po prostu przed siebie, nie uwieczniając naszych wypraw na zdjęciach.

Mimo wszystko chciałabym jednak podsumować mój 2015 rok pod względem podróżniczym!

UWAGA! By obejrzeć relację z całego pobytu, wystarczy kliknąć w nazwę miejsca.

Styczeń 2015





























LUTY 2015





MARZEC 2015

- Langenberg, Langnau am Albis (Kanton Zürich) - Brak relacji na blogu

KWIECIEŃ 2015


- Lugano

- Mendrisio

- Melide

- Bellinzona

- Luzern (Kanton Luzern) - Brak relacji na blogu

MAJ 2015 - czas przeprowadzki

CZERWIEC 2015


LIPIEC 2015



SIERPIEŃ 2015

Pierwszy przyjazd moich rodziców



- Waldshut-Tiengen (Niemcy) - Brak relacji na blogu

WRZESIEŃ 2015


PAŹDZIERNIK 2015



LISTOPAD 2015

- Küssaberg (Niemcy) - Brak relacji na blogu

GRUDZIEŃ 2015



Jeśli ktoś z Was jest ze mną już od roku, to wie, że posiadam skromną kolekcję pocztówek, z miejsc, które odwiedziłam. Post na ten temat został już stworzony i możecie znaleźć go >>TUTAJ<<. Dziś chciałabym go zaktualizować i umieścić kilka pocztówkowych nowości. 

Como


Bern



Wyspa Kwiatów Mainau



Luzern


Lugano



Melide


W mojej kolekcji znalazły się również dwie pocztówki, które są podarunkiem od Kingi, a za które jeszcze raz serdecznie dziękuję!



Tym samym liczba pocztówek wzrosła do 134. Posiadam pocztówki z 44 miast, z 9 krajów na dwóch kontynentach.


Mam nadziejęże post Wam się podobał! 
Która z moich relacji jest Waszym zdaniem najciekawsza?

15 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia. MI sie bardzo marzy podróżowanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, mimo wszystko imponująca liczba podróży:) piękne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo braku urlopu udało Ci się odwiedzić dość sporą liczbę miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego ni emialas wogole urlopu=? chyba bym umarla... ja pracuje p to by miec urlop :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak sie zlozylo, ze dwie prace nakladaly sie na siebie i nie moglam wziac urlopu jednoczesnie w dwoch miejscach i jeszcze dopasowac go z urlopem narzeczonego. Ale w tym roku juz nie zamierzam do tego dopuscic ;)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia też bym z miła chęcią po podróżowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, piszesz, że mało podróżowałaś a to i tak duuuużo więcej niż ja, zdjęcia przepiękne, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Już tęsknię za latem, żeby sobie gdzieś wyjechać :)

    Sprawdź też co u mnie słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Mimo wszystko całkiem sporo udało się pozwiedzać :) Życzę Ci żeby w tym roku było tych podróży jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, widzę że wiele udało Ci zobaczyć w minionym roku, ja w tym roku także zamierzam zwiększyć moją liczbę podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo iż nie miałaś zbyt dużo czasu na wycieczki, to sporo widziałaś w zeszłym roku. Ciekawie to wszystko pokazałaś w tym poście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie osobiście to była jedna wielka cudowna podróż!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałaś sporo pięknych miejsc w tym roku! I byłaś i w Szwajcarii, i w Niemczech, i we Włoszech, więc jednak trochę się tego nazbierało :) Pocztówki świetne, dwie pierwsze mi się podobają :)
    Super,że mogłam powiększyć Twoją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...