środa, 27 grudnia 2017

4 lata za nami! / Blogowe podsumowanie 2017

27 grudnia 2013 – to właśnie wtedy zdecydowałam się zamieścić pierwszy wpis na tym blogu i choć później nie udostępniałam przez dłuższy czas żadnych treści, to ta data funkcjonuje jako rocznica jego powstania. W tym roku mijają cztery lata, odkąd przeczytać mogliście relację z Mediolanu, która stała się moimi pierwszymi słowami w Waszym kierunku. Ileż w niej niedociągnięć, paskudnych zdjęć i w zasadzie powinnam nazwać go poradnikiem: „Jak nie pisać relacji z podróży w internecie”, ale od niego właśnie się zaczęło. Czasem lubię powracać do tych pierwszych, mało udanych postów, bo ukazują one pewien progres, który nastąpił w moim życiu. Jakby nie patrzeć, czas mojego blogowania ściśle wiąże się z okresem mojego życia, w którym najbardziej się zmieniłam, wydoroślałam, wyrobiłam sobie zdanie w wielu kwestiach. Również dzięki tej stronie przestałam bać się wyrażać negatywne opinie czy moje kontrowersyjne dla niektórych poglądy. Cieszę się zatem, że mogę napisać kolejny urodzinowy post i sama sobie życzyłabym, by było ich jeszcze wiele!

Podsumujmy zatem rok 2017 na blogu!



Rok 2017 wprowadził na blogu pewne zmiany. Głównie dotyczyły one systematyczności zamieszczania wpisów. Od połowy roku (a konkretniej mówiąc od lipca) posty zaczęły się pojawiać w trzy dni w tygodniu: wtorek, czwartek i sobotę. Przy takim założeniu każdego miesiąca udostępniałam zatem 13 wpisów. Wcześniej ta liczba wynosiła 15 -16 postów w miesiącu, lecz o wiele bardziej odczuwałam wtedy brak wolnego czasu. W kwietniu – w czasie mojego ślubu – dwa posty zupełnie wypadły z kolejki. W grudniu pokusiłam się jednak o 24 codzienne wpisy w ramach Blogmasu. Łącznie daje nam to zatem okrągłą liczbę 180 postów w ciągu roku. Czy jesteście pewni, że widzieliście wszystkie? ;)

W tym roku blog przekroczył dwukrotnie magiczne sumy wyświetleń: 200, a następnie 250 tys. ogólnych wyświetleń. W marcu liczba postów na stronie przekroczyła 500, a w październiku 600! Przez ten czas trzy razy udało mi się zabrać za aktualizację menu, a kolejna byłaby już mile widziana, lecz zrobię to dopiero w Nowym Roku.

Wśród wpisów wyróżnić można dotychczas pojawiające się serie, które są Wam z pewnością znane. Tegorocznymi nowościami są serie tj: Z pamiętnika, gdzie przedstawiam Wam historię z mojego życia – taka blogowa wersja popularnych ostatnio storytime, Z archiwum – posty, w których możecie zajrzeć do archiwalnych, nigdzie niepublikowanych wcześniej zdjęć. Opisywałam Wam również postępy w projekcie, który zakładał obejrzenie 100 filmów w rok, a także nasze ślubne przygotowania. Nie tylko na potrzeby bloga, ale przede wszystkim dla samej siebie rozpoczęłam tworzenie kwartalnych planów pielęgnacyjnych, gdzie podpatrzeć możecie, jakich kosmetyków aktualnie używam. Od czasu do czasu mieliście także wgląd do moich przesyłek. Udostępniłam również 6 wpisów podsumowujących. Ostatecznie zakończyłam tworzenie serii Kupione-zapomniane. Pojawiły się dwa konkursy, z czego jeden niestety nie został rozwiązany z powodu zbyt małego zainteresowania.

W roku 2017 pojawiło się 66 nowych obserwatorów, a moje konto Google+ zainteresowało kolejnych 51 osób. Liczby to jednak nic! Najważniejsze jest dla mnie to, że  jesteście! Chciałabym podziękować wszystkim „starym” i nowym czytelnikom, tym, którzy systematycznie i od czasu do czasu komentują posty, osobom, które zaglądają na moje instagramowe konto. Wasza obecność jest dla mnie najlepszym kopniakiem do działania i motywatorem! Ślę duże serducho w Waszym kierunku ♥


A teraz chciałabym zaprosić Was do przeglądu najlepszych postów w tym roku.

Jak co roku poniżej znajdziecie po dwa najlepsze wpisy z każdego miesiąca. Pierwszy z nich to post o największej liczbie wyświetleń, drugi – najchętniej komentowany. Jeśli macie ochotę powrócić do tych wpisów, wystarczy, że klikniecie w nazwę.

STYCZEŃ















LUTY
























MARZEC



















KWIECIEŃ




























MAJ














CZERWIEC
















LIPIEC
























SIERPIEŃ




























WRZESIEŃ




















PAŹDZIERNIK














LISTOPAD
















GRUDZIEŃ 

Blogmas #13: pogadanka ze śniegiem i choinką w tle | Coś pysznego: Ślimaki z makiem


















Czy któryś z tych postów zapadł Wam szczególnie w pamięci? 

18 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie robię takich podsumowań, ale lubię u kogoś oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No sporo się u Ciebie działo w tym roku!
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i życzę kolejnych 100 lat! :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja tematyka, bo jest różna i każdy znajdzie coś dla siebie. Radości z dalszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! :) Mnie ostatnio zaskoczył fakt, że mój blog powstał w... 2013 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bloga mam od 2014 ale posty na blogu zostały od 2016 :D wcześniej byłam młoda i głupia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zatem nieustającej motywacji i weny do systematycznego prowadzenia bloga:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje tak długiego czasu na blogu ! Życzę dalszych sukcesów i takiej satysfakcji z blogowania ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, i oby jak najdłużej było dobrze ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas tak szybko leci... Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z nas najlepiej uczy się na własnych "błędach".
    Sama jak spojrzę na wpisy jeszcze ze starego bloga, to jestem przerażona, ale z drugiej strony.. zmieniałam się ja, a wraz ze mną blog i styl pisania czy spojrzenie na świat. Najwyraźniej u nas wszystkich to tak działa! ;)
    Mimo, że nie zawsze robię to regularnie, to naprawdę lubię tutaj do Ciebie zaglądać. Być może się powtórzę, ale Twoje przepisy na wypieki, naprawdę często ostatnio goszczą w mojej kuchni, a każde nowe miejsce, które przedstawiasz zachęca do kolejnych wyjazdów.
    I co dla mnie najważniejsze, to pokazujesz, że nawet najbliższe okolice miejsc, gdzie mieszkamy, mają tak wiele do zaoferowania.
    Życzę Ci kolejnych lat blogowania i tego, by satysfakcja z pisania nie zmalała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje rocznicy, mnie podobaja sie wszystkie wpisy zwlaszcza z duza iloscia pieknych zdjec <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)
    Widoczny wyraźny progres, trzymaj tak dalej :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci 4 urodzin bloga! :) Super, że wciąż się rozwijasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej lubię chyba czytać denka :D Często coś ciekawego wpada mi w oko przy takich wpisach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę dalszych blogowych sukcesów :) bardzo lubię Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...