poniedziałek, 28 lipca 2014

Wakacje w Polsce / Międzyzdroje

Po 2-tygodniowej przerwie powrocilam do domu. Moje wakacje spedzilam w Polsce, w moich rodzinnych stronach. Byl to najdluzszy taki pobyt, odkad wyjechalam. Ciesze sie, ze moglam duzo czasu poswiecic mojej rodzinie i przyjaciolkom. Naprawde bylo nieziemsko milo ich wszystkich zobaczyc. Szczegolne podziekowania powinnam zamiescic dla mojej siostrzyczki, ktora organizowala mi przerozne atrakcje i miala mnostwo pomyslow, dzieki czemu nie moglam sie nudzic :P

Po polrocznej nieobecnosci w kraju wszystko wydalo mi sie nowe i takie ... inne. Zauwazylam, ze powoli nabywam nowych przyzwyczajen. Niektore rzeczy sa dla mnie oczywiste, jednak, przyjezdzajac do Polski, okazuje sie, ze wcale tak nie jest. Glupi przyklad komunikacji miejskiej, gdzie w dwie strony zaplacic trzeba 6 zl za przejechanie dwoch przystankow z rozwrzeszczana setka kibicow i tuzinem niemniej rozwscieczonych staruszek w autobusie z wlaczonym ogrzewaniem(!!!), gdy za oknem 40-stopniowy upal! Takie rzeczy tylko w Polsce! Coz, czlowiek sie odzwyczail i sie zdziwil.

Ale, ale! Byly tez mile zaskoczenia! Jestem niezmiernie szczesliwa, poniewaz zakupilam sobie nowy sprzet! Zdecydowalam sie na lustrzanke Sony SLT-A58. Zakupilam ja za posrednictwem strony internetowej (nie bede tutaj robic reklamy:P) i moja przesylke otrzymalam juz po 18 godzinach. Brawa dla tych Panstwa!

Wrocmy jednak do samego pobytu. W miedzyczasie wybralam sie z rodzinka na weekend nad morzem. Naszym celem - jak za starych, dobrych czasow - staly sie Miedzyzdroje. Nasza droga troche sie przedluzyla za sprawa korkow, spowodowanych karambolem. Pierwsze kroki skierowalismy w kierunku plazy. Pogode mielismy cudowna! Bylo slonecznie, ale nie upalnie. Zastrzezenia mialam jedynie do wody - byla zdecydowanie za zimna! :P Cale szczescie natrafilismy na normalne "towarzystwo" dookola nas, dzieki czemu moglismy w spokoju posmazyc sie na piasku. 

































Typowy widok na plazy:









Zdjecia sa autorstwa mojego oraz mojej siostry. Pochodza z dwoch aparatow. Nie poddane obrobce graficznej.


1 komentarz:

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...