niedziela, 31 sierpnia 2014

O mnie

Witam Cię serdecznie!

Ogromnie cieszę się, że odwiedziłaś /-łeś mojego bloga, a wchodząc w zakładkę o mnie, pewnie chciał(-a)byś dowiedzieć się, kto go właściwie pisze!

Mam na imię Angelika. W tym roku obchodziłam swoje 25 urodziny. Urodziłam się i wychowałam w dość niedocenianym mieście na zachodzie Polski, gdzie spędziłam większą część życia. Jedynymi wyjazdami, jakie pamiętam z czasów dzieciństwa i lat nastoletnich były coroczne eskapady do Międzyzdroji. Podróże jednak zawsze chodziły mi po głowie i w marzeniach często wędrowałam do różnych zakątków świata.

W wieku 12 lat została starszą siostrą. Wtedy był to mój osobisty koniec świata – obecnie moja siostrzyczka jest moim oczkiem w głowie. Praktycznie przez cały okres szkoły byłam dobrą uczennicą. W liceum uczęszczałam do klasy biochem (potocznie zwaną klasą medyczną), następnie zdałam maturę. Oprócz przedmiotów podstawowych zdecydowałam się również zdać biologię oraz chemię. Byłam również pierwszym rocznikiem, który ponownie podszedł do matury z matematyki. Wyniki były dla mnie bardzo zadowalające, mimo iż w głębi duszy zawsze uważałam się za humanistkę.

Pomimo dość dużej gamy możliwości zdecydowałam się wybrać zupełnie inny kierunek: filologię języka niemieckiego. Jest to jeden z ważniejszych okresów w moim życiu, ponieważ w dużej mierze zdecydował o moim obecnym położeniu. Na studiach miałam przyjemność poznać profesora, który wszczepił we mnie zainteresowanie czasami II wojny światowej, które trwa po dziś dzień.

Nagle okazało się, że stoję przed drzwiami wielkiego świata: Mam możliwość wyjazdu do Szwajcarii. Mimo że nigdy wcześniej nie byłam za granicą, pakuję się i wyjeżdżam. I takim sposobem żyję w kraju sera, czekolady i zegarków od 4 lat. W tym czasie trzykrotnie zmieniałam miejsce zamieszkania i dwukrotnie pracy. Mieszkam wraz z ukochanym i muszę przyznać, że prowadzimy dość spokojne życie.

Pierwsze plany mówiły o powrocie do kraju po trzech latach, lecz ten okres dość szybko minął, a plany się rozmyły. Niestety nie jestem w stanie zbyt często odwiedzać moje rodzinne miasto oraz rodzinę, która w nim została. Dlatego też ogromnym przeżyciem był dla mnie zeszłoroczny przyjazd moich rodziców do Szwajcarii.

Jak mogłabym siebie opisać? Jestem osobą, która przede wszystkim patrzy na dobro innych i w każdej sytuacji pomaga, jak tylko może. Mam swoje zdanie, lecz nie lubię wchodzić w debaty, czy konflikty z tymi, którzy sądzą inaczej. Nie lubię zabierać publicznie głosu, a spotkania w większym gronie mnie stresują. Nienawidzę nieproszonych „dobrych rad”. Podróże to moja największa pasja! Marzy mi się podróż dookoła świata lub życie w ciągłej podróży. Cieszą mnie zarówno duże wycieczki, jak i te malutkie do pobliskich miejscowości. Posiadam moją małą kolekcję pocztówek z miejsc, które odwiedziłam. W moim domu na każdym kroku spotkać można pamiątki z podróży. Jestem totalną amatorką, jeśli chodzi o fotografię, lecz sprawia mi to ogromną przyjemność i chciałabym doskonalić się w tym kierunku. Lubię czytać, choć ostatnio nie znajduję na to czasu. Niewątpliwą radość sprawia mi również pieczenie.

A co znajdziesz na blogu? Blog skupia wszystkie sfery życia przeciętnej kobiety. Opowiadam tu o życiu codziennym w Szwajcarii, przeprowadzam testy różnych produktów, a także zamieszczam przepisy sprawdzonych potraw. Najliczniej pojawiają się relacje z miejsc, które zwiedziłam, a także szeroko pojęta tematyka kosmetyczna. Ostatnio powróciłam również do tworzenia postów z fotografią.

Mam nadzieję, że z chęcią przejrzysz zawartość tej stronki, którą tworzę z ogromną pasją!

Gdzie jeszcze możesz mnie znaleźć?





Możesz się ze mną skontaktować poprzez adres mailowy:

dookola-swiata-w-jeden-dzien@wp.pl

1 komentarz:

  1. Cześć!

    Świetny blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...