niedziela, 31 sierpnia 2014

O mnie

Witam Cię serdecznie!

Ogromnie cieszę się, że odwiedziłaś /-łeś mojego bloga, a wchodząc w zakładkę o mnie, pewnie chciał(-a)byś dowiedzieć się, kto go właściwie pisze!

Mam na imię Angelika. Urodziłam się i wychowałam w dość niedocenianym mieście na zachodzie Polski, gdzie spędziłam większą część życia. Jedynymi wyjazdami, jakie pamiętam z czasów dzieciństwa i lat nastoletnich były coroczne eskapady do Międzyzdroji. Podróże jednak zawsze chodziły mi po głowie i w marzeniach często wędrowałam do różnych zakątków świata.

Nagle okazało się, że stoję przed drzwiami wielkiego świata: Mam możliwość wyjazdu do Szwajcarii. Mimo że nigdy wcześniej nie byłam za granicą, pakuję się i wyjeżdżam. I takim sposobem żyję w kraju sera, czekolady i zegarków od 10 lat. Wraz z mężem wykorzystujemy każdą wolną chwile na podróżowanie. Do dnia dzisiejszego zwiedziliśmy 13 krajów. Każdy z nich był na swój sposób wyjątkowy i przyniósł nam wiele nowych doświadczeń.

W 2020 r. podjęliśmy decyzję, która wpłynie na nasze całe życie. Zdecydowaliśmy się bowiem na własnoręczną przebudowę busa turystycznego na kampera. Nasze postępy możecie obserwować na social mediach pod nazwą Eltorado.


Jak mogłabym siebie opisać? Jestem osobą, która przede wszystkim patrzy na dobro innych i w każdej sytuacji pomaga, jak tylko może. Mam swoje zdanie, lecz nie lubię wchodzić w debaty, czy konflikty z tymi, którzy sądzą inaczej. Nie lubię zabierać publicznie głosu, a spotkania w większym gronie mnie stresują. Nienawidzę nieproszonych „dobrych rad”. Podróże to moja największa pasja! Marzy mi się podróż dookoła świata lub życie w ciągłej podróży. Cieszą mnie zarówno duże wycieczki, jak i te malutkie do pobliskich miejscowości. Posiadam moją małą kolekcję pocztówek z miejsc, które odwiedziłam. W moim domu na każdym kroku spotkać można pamiątki z podróży. 

Gdzie jeszcze możesz mnie znaleźć?




Możesz się ze mną skontaktować poprzez adres mailowy:

dookola-swiata-w-jeden-dzien@wp.pl

4 komentarze:

  1. Cześć!

    Świetny blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny blog. Przeczytałam sporo postów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem a amatorką fotografi. Wręcz uzależniona od robienia zdjęć. Nie wyjdę z domu bez aparatu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...