poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Stolica Szwajcarii - Berno

Przed przyjazdem mojej rodziny pojawiły się oczywiście pytania, co warto im pokazać. Szwajcaria jest pięknym krajem – jest to niezaprzeczalny fakt, lecz trafić w gusta piątki osób jest dość trudno. Ostatecznie wybór padł na stolicę.


Zapraszam do obejrzenia relacji z Berna!

























Zatrzymaliśmy się tuż obok parku z niedźwiedziami – Bärengraben. Niestety niedźwiadki zostały przeniesione na czas remontu, lecz można było zwiedzić ich wybieg.







Widok na rzekę Aare











Starówka






Ratusz




Stadttheater - Teatr miejski



 Kindlifresserbrunnen - jedna z najbardziej znanych, bardzo kontrowersyjnych fontann.


Zytglogge - zegar, kolejny symbol Berna.




Wyśmienite lody truskawkowe


Berner Münster - Klasztor, niestety w remoncie.












Mam nadzieję, że podobał Wam się spacer po Bernie. Może ktoś z Was miał okazję odwiedzić to cudne miasto? Jakie są Wasze spostrzeżenia? 




23 komentarze:

  1. Bardzo ładne miasto :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam! I ta woda jaki kolor ma piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Dzięki za fajny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia masz świetne!
    Ja też zawsze tak mam - kiedy przyjezdzą rodzice z Rosji, nie wiem, co im pokazać. Bo jeżeli im coś się nie spodoba, to będzie katastrofa :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę cudowne miasto :) Aż trudno wzrok oderwać od zdjęć, super! A niedźwiadki prześwietne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne miejsce:) jest na mojej liście marzeń podróżniczych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jestem pod wrażeniem, przepięknie tam jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również odwiedziłam to miasto, i jestem po prostu w szoku. Na żywo jest jeszcze piękniej;) Co do postu, wspaniały! :D Kocham takie posty, gdy pokazujesz miejsca, ktore odwiedziłaś, dzięki Tobie ( przez te zdjęcia :P )mogę zwiedzić trochę świata, (tak, ogladajac zdjecia :P )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny kolor rzeki... Jak byłam teraz w Szwajcarii to widziałam je raczej szare ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byc moze taki region. A poza tym pogoda ostatnio nie dopisuje ;)

      Usuń
  10. Piękne miejsce i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tam pięknie :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia robią wrażenie :). Chciałabym znaleźć się w tym parku niedźwiedzi :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tam pięknie :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda niesamowicie! I ta woda! W porównaniu z nią, Wisła jest brązowa. A co to jest ten park niedźwiedzi? Coś w rodzaju zoo?

    w-spodnicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoo bym tego nie nazwala. Zyja tam chyba 3 niedzwiedzie. Maja swoje mieszkanie i wybieg. Symbolem Berna jest niedzwiedz, stad ten park :)

      Usuń
    2. Aha! Dzięki za informację :)

      Usuń
  15. Nie wiedziałam, że to jest tak piękne miasto! Ta woda, te ogrody, budynki, ratusz, zegar i do tego niedźwiadki - chętnie bym się i tam wybrała :)
    Ten kolor wody jest niesamowity! Pewnie rodzince podobała się wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrego wyboru dokonałaś, Berno jest piękne, a uroku dodają fontanny. Byłam w nim w maju tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Berno, jako stolica europejska jest na mojej liście do zobaczenia :) po zdjęciach widzę, że warto będzie tam pojechać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...