czwartek, 28 lipca 2016

Gdzie możesz mnie znaleźć '16

Ostatnio moje konta pojawiły się na kilku stronach i aplikacjach. Postanowiłam zatem zebrać je w jednym poście i zaprosić Was do ich obserwowania. Jeśli również posiadacie konta w tych miejscach, napiszcie koniecznie swoje nazwy w komentarzach, żebym także mogła Was zaobserwować!

-> Snapchat
Ze Snapchatem polubiłam się całkiem niedawno. Moja siostra musiała wprowadzić mnie w jego tajniki, bo inaczej chyba nigdy nie pojęłabym jego funkcjonowania. Wcześniej zakładałam już konta, ale po kilku minutach je usuwałam, nie rozumiejąc, o co dokładnie chodzi. Ostatecznie jednak możecie znaleźć mnie pod nazwą dookola_swiata, gdzie muszę przyznać jestem całkiem aktywna. Co znajdziecie na moim Snapchacie? Z pewnością wiele prywatnych treści, które nie trafiają na bloga. Możecie również zobaczyć, jak wygląda codzienne życie w Szwajcarii i co porabiam w wolnych chwilach. Dodaję zarówno zdjęcia, jak i filmiki, dlatego zachęcam Was do odwiedzin mojego konta.


-> Instagram
Z instagramowego konta korzystam już bardzo długo i większość z Was pewnie już o tym wie. Staram się systematycznie dodawać zdjęcia, a jak mi to wychodzi? Widzicie w każdym podsumowaniu miesiąca na blogu. Wraz ze zmianą telefonu na Samsunga J7 polepszyła się również jakość zamieszczanych zdjęć, co (mam nadzieję) widać już na pierwszy rzut oka. Tych, którzy jeszcze nie obserwują mnie na Instagramie, zapraszam do zaglądnięcia na profil dookola_swiata (LINK).












-> Musical.ly

Musical.ly to bardzo rozrywkowa aplikacja, którą stworzyłam również za namową mojej siostry. Widząc jej filmiki, nie mogłam wyjść z podziwu, jakie małe dzieła sztuki mogą być stworzone za jej pomocą. Do perfekcji jeszcze mi daleko, ale konto DookolaSwiata istnieje i myślę, że będzie się na nim pojawiać coraz więcej rzeczy. Koniecznie zapoznajcie się z działaniem tej aplikacji, bo to naprawdę świetna zabawa!


-> Daily Dose of Beauty – ddob
To przykład strony, która powinna być znana blogerom i youtuberom. Za jej pomocą można dzielić się swoimi postami. Jeśli zatem przegapiłeś/-łaś któryś z postów, odnajdziesz go na moim profilu dookola_swiata (LINK).


-> Snupps

To zupełnie nowa dla mnie aplikacja. Jeszcze rozgryzam jej działanie, ale myślę, że już niedługo pojawią się na niej moje rzeczy. Z pewnością wszelkie nowości z hauli również będą ustawiane na wirtualnych półkach. 











Po raz kolejny powraca również pomysł stworzenia stronki bloga na Facebook'u. Co o tym sądzicie? 
Z których aplikacji i stron internetowych korzystacie? Gdzie można znaleźć Wasze konta? 

21 komentarzy:

  1. Ale tego jest! A ja ogarniam tylko Instagram! Nawet nie znam tych aplikacji co pokazałaś, jej :)
    Ja też długo nie miałam fan page na Facebooku, ale teraz jestem tu: https://web.facebook.com/arcadiaszczescia/

    Załóż koniecznie :) Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznac, ze z tego grona Instagram jest mi najbardziej znany,warto tez korzystac z nowosci :)

      Usuń
  2. Mnie w sumie można znaleźć tylko na Snapie, Instagramie i facebooku :) Nie mam czasu na prowadzenie wielu kont na portalach społecznościowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podeslij swoje nazwy, zebym mogla Cie zaobserwowac :)

      Usuń
  3. Ze snapchata korzystam od lat i pamiętam czasy, kiedy mało kto o nim w Polsce czytał, a ja sama nie widziałam sensu w używaniu tej aplikacji, ale jednak ją miałam. Później się od niej uzależniłam :( Mój nick: shotapoprosze ale mało co ostatnio dodaję. Taki trochę technologiczny odwyk zrobiłąm :D O musical.ly dużo słyszałam, ale jakoś boję się tam konta zakładać, bo za bardzo mnie uzależniają takie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niektore aplikacje potrafia niezle uzaleznic :P

      Usuń
  4. Dużo tych portali społecznościowych, ostatnio swoje profile bardzo zaniedbałam z powodu braku czasu.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze dzisiejsza mlodziez korzysta z jeszcze wiekszej ilosci ;)

      Usuń
  5. Zaciekawiło mnie to musicaly.ly - właśnie pobieram ;) Widzę, że miałaś ten sam problem co ja ze snapchatem :D Tyle razy próbowałam, i nie mogę się przekonać. Niedawno za to przekonałam się do instagrama : iga_be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znac, czy spodobalo Ci sie Musical.ly :)

      Usuń
  6. Snapchat zdecydowanie nie dla mnie. Z tych wszystkich aplikacji korzystam jedynie z IG :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzooo w tyle jak się okazuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczescie mam mlodsza siostre, ktora zawsze podsyla mi takie smaczki :)

      Usuń
  8. Mam od kilku dni snapa i go nie ogarniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez potrzebowalam czasu, zeby go opanowac :)

      Usuń
  9. Instagram jak najbardziej! Lubię i korzystam dosyć często.
    Do tego zaglądam również na Daily Dose of Beauty.
    Snapchat trochę nie moja bajka, chociaż tak wielu znajomych korzysta, że aż głupia, ale chyba jednak się nie przekonam. ;/

    Jeśli chodzi o FB to ja takową stronkę stworzyłam stosunkowo niedawno, ale wciąż ciężko mi tam o regularność. Odkąd 2 lata temu usunęłam swój profil ciężko jest wrócić- chociaż się staram. Zastanów się nad tym, bo wszystko zależy czy będziesz miała czas tam być czy nie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze z czasem nie byloby problemu. Zastanawiam sie tylko, czy byloby zainteresowanie ;)

      Usuń
  10. Całkiem sporo tego, chociaż jak zaczęłam liczyć miejsca w sieci gdzie mnie można spotkać to pewnie byłoby podobnie. Mimo wszystko u mnie zawsze najważniejszy jest fb i instagram.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawalo mi sie, ze jestem wlasnie oszczedna w korzystaniu ze spolecznosciowek ;)

      Usuń
  11. Moją ulubioną aplikacją jest snapchat. Je jestem: maryblogg :)

    http://maryjozwiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...