wtorek, 22 maja 2018

Fotografia z Mierzęcina

Wraz z dzisiejszym postem chciałabym zakończyć moją relację z Pałacu Mierzęcin - miejsca, które pod wieloma względami jest moim ulubionym nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Z ogromną starannością próbowałam opisać Wam historię pałacu (LINK) oraz atrakcje, które można tam zobaczyć (LINK) i zaszczepić w Was chęć odwiedzenia tych okolic. Mam skrytą nadzieję, że mi się to udało. Na zakończenie przygotowałam luźny post pełen inspiracji – mix zdjęć, które udało uchwycić mi się podczas urlopu w tym urokliwym miejscu. Ze względu na piękną, zieloną okolicę wprost nie można powstrzymać się przed uchwyceniem przyrody w kadrze zdjęcia.

Zachęcam do obejrzenia moich fotografii.
































Dziękuję za obejrzenie!

14 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjecia, ale tak jak i miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, bardzo ładne miejsce. Zdecydowanie chciałabym tam pospacerować, albo pojeździć rowerem. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyroda jest niezwykle fotogeniczna...byliście w magicznym miejscu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny klimat i piękne zdjęcia. Uwielbiam takie relacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotografie! O proszę, Mierzęcin, dosyć blisko mnie :D

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam fotografować naturę, szczególnie wiosenne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie uchwyciłaś panią Wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ujęcia ;) a tulipany i magnolie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ujęcia! Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Cudowne kadry. Boskie!!!! Miło się ogląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...