czwartek, 1 czerwca 2017

Instagramowy Mix Zdjęć - maj 2017

Ah ten wiosenny maj! Cóż to był za miesiąc pełen emocji. Pogoda w Szwajcarii na zmianę rozpieszczała nas prażącym słońcem i deszczowymi porankami. Gdy nadeszło do nas ciepłe słoneczko, nie było mi dane z niego skorzystać, gdyż choroba przykuła mnie do łózka. Już dawno nie czułam się tak źle, by musieć brać zwolnienie w pracy... Maj pod tym względem pozostanie mi w pamięci. W tym miesiącu pozwoliliśmy sobie również na nieco większe wydatki, czego skutkiem było kupno nowego samochodu oraz laptopa, którego zdecydowałam się przeznaczyć do blogowych spraw. 4 maja obchodziłam swoje 26-te urodziny, których w tym roku jednak nie celebrowałam w szczególny sposób.

Na blogu zauważyłam ostatnio gwałtowny spadek Waszych odwiedzin i chciałabym spytać Was, co jest tego przyczyną. Być może tematyka zamieszczanych w ostatnim czasie postów przestała być dla Was interesująca? A może są inne powody takiego stanu rzeczy? Będę ogromnie wdzięczna za każdą wskazówkę z Waszej strony, by ta stronka była dla Was przyjemnym miejscem do spędzenia wolnej chwili. Z drugiej strony chciałabym jednocześnie podziękować wszystkim nowym osobom, które zdecydowały się kliknąć w tym miesiącu przycisk Obserwuj. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę!



Pomysł na kolację: Pyszna sałatka 


Dekoracja ślubna 


Projekt Denko - kwiecień - LINK


Pochmurny wieczór 


Urodzinowy prezent - komplet biżuterii 


Urodzinowe pralinki - Bachmann


Koktajl truskawkowy


Urocze różyczki 


Tulipany symbolizują wiosnę


Nowości pocztówkowe 


Pierwsza wyprawa nowym autkiem


Nowe sąsiadki: kaczki przed domem


Efekty Prisma w praktyce


Lody Karma: kokos i maliny


Kosmetyczny upominek: Arrow


Nowy nabytek: laptop Acer 


Letnie wieczory mają swój urok


Pyszne lody: Häagen-Dazs Macadamia Nut Brittle


Wspomnienia z Palermo - LINK


Przyjemny wieczór na spacer


Pierwszy grill w tym roku


... bo dawno nie było selfie...


Popołudniowa kawka 


Piękne szwajcarskie widoki - film na Instagramie


Test rękawiczek od Timeless Truth


W poście podsumowującym miesiąc chciałabym dodać na próbę nowość w postaci rankingu 5 najchętniej i najrzadziej czytanych postów z okresu ostatnich 30 dni. Dajcie znać, co sądzicie o tym pomyśle! By przejść do postu, wystarczy kliknąć w nazwę.

24 komentarze:

  1. Podoba mi się pomysł z pokazaniem top 5 postów. U mnie na blogu również zaistniał. Myślę, że to super sposób na przypomnienie artykułów, może ktoś przeoczył któryś z nich lub z chęcią przeczyta po raz kolejny.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis, piękne zdjęcia:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko trafić jaki post będzie miał dużą popularność, a jaki nie. Rób, to co lubisz, zgodnie z tym jak sama czujesz. Ja chętnie zobaczyłabym zdjęcia jakiś ciekawych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie nie chodzilo mi o nabijanie jak najwiekszej ilosci wyswietlen. Widzac znaczny spadek, chcialam zapytac u zrodla, jakie sa tego przyczyny. Byc moze ktoras z serii nie jest zbyt fascynujaca, a ja sama zastanawiam sie nad jej istnieniem i taka wypowiedz pomoglaby mi podjac decyzje. Nie zamierzam pisac, o czyms czego "nie czuje". Co do zdjec, jesli zajrzysz do zakladki podroze, znajdziesz tego mnostwo. Na ten miesiac przygotowalam rowniez sporo podrozniczych relacji.

      Usuń
  4. Świetne fotki, widać że dużo się działo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam d mnie tam akurat jest nowy wpis moich inspiracji majowych ;) A Twoje bardzo mi przypadly do gustu i zycze szybkiego powrotu do zdrowia, jezeli nadal cos Cie meczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscia zajrze! Na szczescie juz wszystko w porzadku, ale dziekuje. Zdrowia nigdy za malo ;)

      Usuń
  6. piękna ta dekoracja ślubna! świetny mix :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Wiecej zdjec dekoracji pojawi sie na pewno w poscie z przygotowaniami :)

      Usuń
  7. Działo się u Ciebie :). Pomysł z rankingami na końcu dobry :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sałatka, czekoladki, koktajle - nie za dobrze? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix. Sałatka wygląda smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pięknych i ciekawych zdjęć :) Nie wiem co podoba mi się bardziej :) Dekoracja ślubna bardzo przypadła mi do gustu i chętnie skusiłabym się na te lody orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, ale najbardziej podoba mi się ślubna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...