środa, 21 czerwca 2017

Haul z kosmetycznymi nowościami

W czeluściach moich folderów ze zdjęciami dojrzałam ostatnio nieopublikowany post z nowościami kosmetycznymi, które przywiozłam z kwietniowego pobytu w Polsce. Produkty są całkiem ciekawe, a zanim je zużyję i pojawią się w Projekcie Denko minie pewnie trochę czasu, dlatego chciałam nadrobić moje niedopatrzenie. Może wypatrzycie wśród moich nowości ciekawe pozycje?

Zapraszam na haul z nowościami!



























1) Maseczki do twarzy
Marka: Conny
Rodzaj: Aloes – maska kojąca, Węgiel drzewny – maska oczyszczająca
Sklep: Drogeria Natura
Zawartość: 1 maska w płachcie
Cena: 7,99 zł



Charakterystyka: Maska Aloes to wzbogacona o wyciąg z liści aloesu maseczka do twarzy, która łagodzi i uspokaja wrażliwą skórę twarzy. Maska z węglem drzewnym reguluje wydzielanie sebum i oczyszcza. Przeznaczona jest przede wszystkim do tłustej cery.

2) Masełko do ust
Marka: Nivea
Rodzaj: Original
Prezent
Zawartość: 16,7 g



Charakterystyka: Masełko do ust Nivea zawiera masło shea i olejek migdałowy – składniki, które zapewniają ustom nawilżenie i długotrwałą pielęgnację.

3) Żel do mycia twarzy
Marka: Selfie Project
Rodzaj: Wyciąg z białej wierzby
Sklep: Rossmann
Zawartość: 250 ml
Cena: 13,99 zł



Charakterystyka: Żel do mycia twarzy przeznaczony do młodej skóry z niedoskonałościami. Produkt dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i niweluje bakterie odpowiedzialne za powstawanie trądziku. Odblokowuje pory i pozostawia skórę świeżą.

4) Woda micelarna (cały zapas!)
Marka: Bourjois Paris
Sklep: Superpharm
Zawartość: 250 ml
Cena: 11,99 zł


Charakterystyka: Hipoalergiczna, bezzapachowa i bezalkoholowa woda micelarna. Idealna do codziennego demakijażu twarzy i oczu. 

5) Szampon
Marka: Isana
Rodzaj: Med
Sklep: Rossmann
Zawartość: 200 ml
Cena: 4,99 zł


Charakterystyka: Szampon zawiera sole mineralne z Morza Martwego, które chronią włosy i skórę głowy przed wysuszeniem. Produkt zawiera pH 5,5, które wspomaga prawidłowe funkcjonowanie naturalnego filtru ochronnego skóry, powodując wzmocnienie jej witalności.

6) Szampon
Marka: Alterra
Rodzaj: Granat i Aloes
Sklep: Rossmann
Zawartość: 200 ml
Cena: 5,69 zł


Charakterystyka: Ten szampon zapewnia głębokie odżywienie suchym i zniszczonym włosom. 


7) Chusteczki do higieny intymnej
Marka: AA Intymna
Rodzaj: Sensitive
Sklep: Rossmann
Zawartość: 20 szt.
Cena: 6,99 zł



Charakterystyka: Praktyczne w użyciu, do szybkiego zastosowania np. w czasie długiej podróży. Chusteczki zapewniają uczucie komfortu i odświeżenia. Zawarte w chusteczkach substancje mają działanie kojące i łagodzące.

8) Krem do stóp
Marka: Fusswohl
Rodzaj: Krem z łoju jelenia
Sklep: Rossmann
Zawartość: 75 ml
Cena: 5,99 zł



Charakterystyka: Krem z łoju jelenia Fusswohl dzięki dodatkowej zawartości olejku migdałowego, alantoiny oraz wyciągu z białej herbaty intensywnie pielęgnuje i nawilża skórę. Regeneruje popękaną i zniszczoną skórę stóp, dzięki czemu staje się ona elastyczna i delikatna.

9) Żel do golenia
Marka: Gilette Olaz
Rodzaj: Satin Care Vanilla Dream
Sklep: Rossmann
Zawartość: 200 ml
Cena: 14,99 zł



Charakterystyka: Ten żel do golenia chroni skórę przed utratą wilgoci podczas golenia. 

10) Maska do twarzy
Marka: Bielenda
Rodzaj: Carbo Detox
Prezent
Zawartość: 28 g



Charakterystyka: Oczyszczająca maska węglowa o silnie detoksykującym działaniu. Błyskawicznie poprawia stan skóry. Zawiera formułę opartą na działaniu aktywnego węgla. Skutecznie oczyszcza twarz z toksyn.

11) Płyn do płukania jamy ustnej
Marka: Colgate Plax
Rodzaj: Cool Mint
Sklep: Rossmann
Zawartość: 500 ml
Cena: 3,99 zł



Charakterystyka: Płyn do płukania jamy ustnej zapewnia ochronę przed bakteriami i próchnicą oraz odświeża oddech. Nie zawiera alkoholu.

12) Pomadki
Marka: Golden Rose
Rodzaje: Pomadki płynne: 04, 07; Pomadki w kredce: 10, 11; Velvet Matte 02
Sklep: Stoisko GR
Cena: 11,90 zł lub 19,90 zł



Charakterystyka: Najbardziej trwałe pomadki, jakich używałam.

13) Zestaw: pomadka + kredka
Marka: Lovely
Rodzaje: K-Lips Sweety
Sklep: Rossmann
Cena: 25,39 zł



Charakterystyka: Zestaw do wykonywania makijażu ust. Płynna pomadka nadaje matowe wykończenie. Zawiera dodatkowo konturówkę. 

14) Maskara do rzęs
Marka: Miss Sporty
Rodzaje: Really me!
Prezent
Zawartość: 5,7 ml


Charakterystyka: Tusz pogrubiający z efektem stopniowej koloryzacji.

Czy znacie te produkty?

30 komentarzy:

  1. Fajne produkty :) Szmineczki bym przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty :) Szmineczki bym przygarnęła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki kilka tez mialam. Ciekawe jak sprawdzi Ci sie ten szampon z Isana bo u mnie byla wtopa i poszedl do prania pedzli 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze bylam w szoku, ale naprawde daje rade :)

      Usuń
  4. sporo tego, nawet kilka kosmetykow znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka <3 Świetne kosmetyki ;) nawet z kilku korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości, szczególnie pomadki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadki z GR maja ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na maskę z węglem już od dawna mamy ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam węglowej maski z Bielendy :) i muszę przyznać, że bardzo ją lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile ja cudowności widzę! przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żel z Selfie Project używam teraz i jest bardzo fajny, póki co nawet najlepszy jaki miałam :D Bardzo fajnie się pieni i jest delikatny, nie wysuszał mnie, po prostu cudo <3 Ale używam na razie kilka dni więc zobaczymy co będzie potem :p Jedynie zapach średni ;) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomadki. :D Obecnie używam tego żelu do twarzy Selfie Project i jestem bardzo zadowolona. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Żel z Selfie Project jest średni ;( Miałam o wiele lepsze, mi się wydaje, że oprócz mycia buzi nie robi nic więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo kosmetyków :) Woda micelarna Bourjois jest bardzo przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel z Selfie Project bardzo lubię. Podobają mi się też pomadki Lovely, a te od GR wprost uwielbiam! No i znam maseczki węglowe - u mnie cały wpis na temat innych produktow z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe nowości - no to miłego testowania :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzje :D Świetnie sprawdziła się u mnie Woda micelarna Bourjois, która stała się kolejnym hitem z tej marki w mojej pielęgnacji cery ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem składu tej czarnej maski oczyszczającej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kolorówka, którą udało Ci się upolować :) kolory pomadek z GR są przepiękne! :D Maskę z Bielendy miałam, ale w wersji dla skóry mieszanej i dobrze się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawią mnie te pomadki w kredce od GR. Moja przyjaciółka ma i sobie chwali, a ja też chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...