czwartek, 9 marca 2017

Haul kosmetyczny - Dużo kolorówki

Praktycznie żaden wyjazd do Polski nie może obyć się bez zakupów kosmetycznych. Podczas tego pobytu nie miałam aż tak dużo czasu, dlatego ilość zakupionych produktów nie jest aż tak duża. W ostatnim czasie coraz więcej wpada do mojego koszyka kosmetyków kolorowych i o takiej tematyce będzie właśnie dzisiejszy post.


Zobaczcie, jakie produkty do make-upu zakupiłam w Polsce!


1) Maskara do rzęs
Sklep: Douglas
Marka: Clinique
Rodzaj: High Impact Mascara
Kolor: 01 Black
Pojemność: 7 ml




Charakterystyka: Tusz do rzęs, który maksymalnie je pogrubia, podkreśla i wydłuża. Jest to moja ulubiona maskara, więc z chęcią zdecydowała się na ten zakup.


2) Paleta cieni do oczu
Sklep: Sephora
Marka: Too Faced
Rodzaj: Chocolate Bonbons
Ilość cieni: 16
Cena: 189 zł 






Charakterystyka: Paleta zawiera 16 matowych i błyszczących cieni do powiek w kształcie serca. Cienie pachną czekoladą i zawierają puder kakaowy, bogaty w przeciwutleniacze.

3) Paletka do brwi
Sklep: Rossmann
Marka: Wibo
Rodzaj: Eyebrow Shaping Kit
Skład: 2 cienie, pęseta i pędzelek
Odcień: dark
Cena: 17,99 zł 




Charakterystyka: Zestaw pudrów do brwi w odcieniu dark.

4-5) Matowe pomadki w płynie
Sklep: Stoisko Golden Rose
Marka: Golden Rose
Rodzaj: Longstay Liquid Matte Lipstick
Kolory: 03 i 05
Pojemność: 5,5 ml
Cena: 2 x 19,90 zł






























Charakterystyka: Pomadki w płynie gwarantują perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez ich przesuszenia. Lekka formuła pomadek wzbogacona jest o witaminę E oraz olej z awokado, co sprawia, że usta są nawilżone i gładkie.

6-7) Konturówki
Sklep: Stoisko Golden Rose
Marka: Golden Rose
Rodzaj: Dream Lips Lipliner, Waterproof Lipliner
Kolory: 521 i 57
Cena: 6,30 i 9,90 zł


8) Matowa kredka w pomadce
Sklep: Stoisko Golden Rose
Marka: Golden Rose
Rodzaj: Matte Lipstick Crayon
Kolory: 16
Pojemność: 3,5 g
Cena: 11,90 zł


9) Puder matujący
Sklep: Rossmann
Marka: Bell
Rodzaj: Hypoallergic Mat Powder
Pojemność: 9 g
Cena: 19,59 zł




Charakterystyka: Hipoalergiczny puder matujący pochłania nadmiar sebum, zapobiegając błyszczeniu się cery i pozostawiając świeże matowe wykończenie makijażu. Zawiera pigmenty z oleju jojoba, które zapewniają kremową aplikację i uczucie nawilżenia. Nie zawiera substancji zapachowych.

10) Puder matujący
Sklep: Hebe
Marka: Catrice
Rodzaj: All Matt Plus
Pojemność: 10 g
Cena: 14,99 zł 







Charakterystyka: Ultra delikatny, matowy puder z łatwością rozprowadza się na skórze i sprawia, że nabiera ona aksamitnej matowości. Utrzymuje się do 12 h. Jego beztłuszczowa formuła gwarantuje perfekcyjne wykończenie makijażu.

11) Bibułki matujące
Sklep: Superpharm
Marka: Cettua
Ilość: 50 szt.
Pojemność: 3,5 g
Cena: 12,09 zł



Charakterystyka: Bibułki matujące likwidują błyszczenie skóry i eliminują nadmiar sebum, zapewniając idealny matowy wygląd.

12) Pęseta
Sklep: Rossmann
Marka: Sollingen
Cena: 9,99 zł




Charakterystyka: Pęseta ze stali węglowej o długości 9 cm jest bardzo sprężysta i dobrze chwyta najcieńsze włoski. Końcówki pesety zostały pogrubione warstwą złota.

13-14) Perfumy
Sklep: Pull & Bear
Rodzaj: Paris, Los Angeles
Pojemność: 20 ml
Cena: 15,90 zł 





























Które z tych produktów są Wam znane? Zdarzyło Wam się ich używać? Jak się u Was sprawdziły? Po jakie marki kosmetyków kolorowych najchętniej sięgacie?

20 komentarzy:

  1. Wcale ie małe zrobiłaś zakupy w Polsce. Zainteresowałaś mnie tuszem do rzęs. Lubię dobre tusze, a tego jeszcze nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio polubiłam się z marką Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w planach zakupić tę paletkę lub brzoskwiniową z Too Faced! A pomadki z GR na pewno Ci się sprawdzą :) nr 03 z płynnych jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka ta paleta z serduszkami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten puder Bell :) ale piękna ta paletka z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie produkty z Golden Rose uwielbiam. Bardzo ciekawią mnie te paletki cieni wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Te paletki cieni są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paletka cieni :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość spore te zakupy jak na określenie "szybkie" ;D
    Pierwsza paletka jest przeurocza! Niestety kolorówka to temat, na który mam niewiele do powiedzenia, bo zazwyczaj nie maluję się, a zgromadzone do tej pory cienie itd wystarczają mi na przerażająco długo ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego pudru firmy Bell :)
    A ta czekoladowa paletka - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta paletka!:)
    Udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości. Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już tak dawno nie kupiłam sobie żadnej paletki z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle się obkupiłaś :D Akurat żadnego z tych produktów nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z palety Bon Bons z Too Faced na pewno będziesz zadowolona! Mam ją i nawet z moimi nikłymi, makijażowymi umiejętnościami jestem w stanie wyczarować nią fajny makijaż na oku :D Z pomadek Golden Rose też powinnaś być, mam trzy kolory i czaję się na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty GR robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...