wtorek, 17 maja 2016

Testownia #9 - Platforma trnd / Nivea Care

Na początku maja otrzymałam sporej wielkości paczkę z przesyłką do testowania. Znajdowały się w niej produkty Nivea, które zostały mi przekazane za pośrednictwem strony trnd.com. Jak funkcjonuje ta platforma i czy sprawdziły się u mnie produkty Nivea? Zapraszam do lektury!

O stronie

Trnd to platforma marketingowa, działająca na całym świecie. Jej celem jest popularyzacja produktów i usług. By wziąć udział w projektach należy posiadać konto na stronie. Osoby, wybrane do danego projektu, stanowią grupę Ambasadorów, którzy otrzymują pełnowymiarowy produkt oraz próbki do podzielenia się ze znajomymi. Ważną informacją jest fakt, że to strona wybiera spośród zarejestrowanych użytkowników, grono osób, spełniających kryteria danego projektu. Jeśli testowanie danego produktu nas interesuje, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.




















Zawartość paczki:

- 1 Nivea Care o pojemności 200 ml – produkt pełnowymiarowy
- 1 Nivea Men o pojemności 30 ml – miniaturka produktu
- 25 próbek Nivea Care o pojemności 8 ml
- książeczka, opisująca przebieg projektu oraz sam produkt
- 25 ankiet do wypełnienia


O produkcie – Nivea Care

Tuż obok klasycznego, niebieskiego kremu Nivea, który jest kosmetykiem dla całej rodziny, przeznaczonym do każdego typu skóry oraz Nivea Soft – odświeżającego kremu nawilżającego, powstała nowa wersja, jaką jest Nivea Care. Ten krem zapewnia, według producenta, 100% nawilżenia bez tłustego filmu, pozostającego na skórze. Nivea Care zawiera innowacyjne hydro-woski, które rozpuszczają się w kontakcie z ciepłem ludzkiego ciała. Wnikają głęboko w skórę i zapobiegają utracie nawilżenia. Kremu można używać na całe ciało, jak i na skórę twarzy. Jest on skierowany do młodych, dynamicznych kobiet, których skóra potrzebuje dużej dawki nawilżenia i pielęgnacji. W składzie bardzo wysoko znajduje się masło shea.

 Opakowanie

Sporej wielkości opakowanie jest wypełnione po brzegi kremem, który przed pierwszym użyciem jest zabezpieczony folią. Słoiczek jest bardzo estetycznie wykonany. Szata graficzna przywołuje na myśl świeżość i morską bryzę. Nie tylko bardzo miło się na nie patrzy, ale jest ono również praktyczne w użyciu.

Zapach

Produkt ma podobne nuty zapachowe jak klasyczna wersja kremu Nivea, jednak jest on o wiele przyjemniejszy i bardziej „mleczny”. Zapach jest świeży i przyjemny. Długo utrzymuje się na skórze, powodując rozkoszne doznania zmysłowe. Po użyciu ma się z pewnością uczucie świeżości i wypielęgnowanej skóry.



































Działanie

Już od pierwszego użycia produktu wiedziałam, że na dłuższą metę również dobrze się sprawdzi! Mogłabym powiedzieć, że jest to ulepszona wersja zwykłego kremu Nivea, który zna każdy z nas. Sama konsystencja jest bardzo lekka i przyjemna. Łatwo rozsmarowuje się na skórze i szybko się wchłania. Nie pozostawia również tłustego filmu, co jest szczególnie przydatne, gdy nie mamy zbyt dużo czasu, bądź gdy używamy tego produktu jako kremu do rąk. Po jego użyciu skóra jest nawilżona i miękka w dotyku. Być może dla niektórych opakowanie w formie słoiczka wyda się mało higieniczne, ale w przypadku takiej formuły produktu inne opakowanie zewnętrzne raczej by się nie sprawdziło. 



Po wielu godzinach przyjemne uczucie, które nadaje krem jest w dalszym ciągu wyczuwalne. Przy codziennym stosowaniu na szybko przesuszające się części ciała (w moim przypadku kolana, łokcie, pięty) daje bardzo zadowalające efekty. Puki co nie mam również zastrzeżeń do wydajności produktu. Nie orientowałam się w kwestii ceny tego kosmetyku w Polsce, jednak jeśli kosztuje tyle samo lub więcej niż w Szwajcarii (5.50 CHF za 200 ml), to wydaje mi się, że jest to nieco wygórowana suma. 

Nivea Men – Opinia mojego ukochanego

Mój narzeczony już przyzwyczaił się do wydawania opinii na temat kosmetyków, dlatego tym razem chętnie współpracował ;) Krem Nivea Men skierowany jest oczywiście do mężczyzn i nadaje się do pielęgnacji twarzy, dłoni oraz całego ciała. Z całą pewnością mogę potwierdzić, że zapach jest bardzo przyjemny i męski. Jeśli ktoś lubi żele pod prysznic z Nivea, spodoba mu się również ten aromat. Podobnie jak Nivea Care ten produkt również dobrze nawilża skórę. Jest przy tym wydajny i także szybko się wchłania. Idealny dla faceta, który nie lubi nakładać na siebie mazideł ;)



Miałyście już do czynienia z Nivea Care? Jakie są Wasze opinie na jego temat? Znacie platformę trnd?

10 komentarzy:

  1. Tego kremu nie miałam jedynie klasyczna wersję,:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię markę nivea, ale takiego kremu jeszcze nie miałam. Muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wierna klasykowi! ale kto wie - moze spróbuję z nową wersją


    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    L'oreal True Match

    OdpowiedzUsuń
  4. W kremach Nivea najbardziej lubię ich zapach - najlepszy na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te kremy! Miłego testowania! Bardzo mi się tu podoba! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. od kremu Nivea bardziej preferuję Bambino.
    Dla mojej skóry jest idealny.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję testowania :) Nie miałam okazji używać tych kremików :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję załapania się do testowania :)
    Bardzo fajne kremiki, chociaż nie używałam akurat tych, lecz zwykłe tradycyjne nivea, które są dla mnie najlepsze na wszystko.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://katrinjones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej stronie do testowania słyszalam :). Nivea to mój ulubiony krem, ten zwykły, standardowy. Zaraz po "klasyku" chętnie sięgam po ziaję, masło kakaowe :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...