sobota, 27 lutego 2016

Haul kosmetyczny

Odpocznijmy nieco od tematyki podróżniczych postów i skupmy się na kobiecej tematyce. Ściślej mówiąc, chciałabym zaproponować Wam dziś zaległy haul kosmetyczny.

Zapraszam na haul kosmetyczny!

1) Masło do ciała
Marka: The Body Shop
Rodzaj: Smoky Poppy
Pojemność: 50 ml
Cena: 3 CHF



2) Peeling do ciała
Marka: The Body Shop
Rodzaj: Smoky Poppy
Pojemność: 200 ml
Cena: 10 CHF



3) Zestaw TBS 3 w 1
Zawartość: Masło do ciała, żel pod prysznic, gąbka
Marka: The Body Shop
Rodzaj: Virgin Mojito
Pojemności: 50 ml + 60 ml
Cena: 8 CHF



4) Dodatek do kąpieli
Sklep: Müller
Marka: Dresdner Essenz
Rodzaj: Schokolade/Cranberry
Pojemność: 60 g
Cena: 1.50 CHF



5) Zestaw podróżny
Zawartość: 5 opakowań na kosmetyki + przyrządy do ich napełniania
Sklep: Manor
Cena: 9.90 CHF



 6) Mgiełka do ciała
Sklep: Müller
Marka: Fruttini
Rodzaj: My Red Carpet is Cherry
Pojemność: 125 ml
Cena: 5.50 CHF



7) Pędzle do makijażu
Zawartość: 5 szt.
Sklep: Manor
Marka: UBU
Rodzaj: Famous Five
Cena: 29.90 CHF




8) Szampon nadający objętość
Sklep: Müller
Marka: Aussie
Rodzaj: Aussome Volume
Pojemność: 300 ml
Cena: 3 CHF



9) Kapsułki regenerujące
Zawartość: 7 kapsułek
Sklep: Müller
Marka: Terra Naturi
Rodzaj: Granatapfel & Arganöl
Cena: 2.50 CHF



10) Tonik do twarzy
Sklep: Manor
Marka: Vichy
Rodzaj: Pureté Thermale
Pojemność: 200 ml
Cena: 20.40 CHF



Czy moje nowości kosmetyczne są Wam znane? Używałyście któryś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie?



19 komentarzy:

  1. Świetny ten zestaw podróżny! Muszę poszukać takiego bo niedługo wyjeżdżam i bardzo by mi się coś takiego przydało;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo fajnych kosmetyków, wiele z the body shop który lubię :) Taki podróżny zestaw czasami mi też by się przydał, jak znajdę to też muszę sobie kupić ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełka z the body shop uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie przetestowałabym nr 3 i przygarnęła pędzle <3 a masełka z the body shop już mi znane i lubiane;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne te pędzelki :) mam ochotę wypróbować jakieś masełko The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz 3 produktów reszta dla mnie nie znana,zapewne w Polsce tego nie ma.Szampon z Aussie miałam i oprócz zapachu nic nie robił.Nie stety u mnie nie było efektu volume.Może u ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi do ciała. Zaciekawiła mnie też ta mgiełka, muszę o niej poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu odwiedzić body shop :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pędzle, chętnie bym je wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw podróżny by mi się przydał :)! No i w końcu muszę się rozejrzeć za kosmetykami TBS :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam niczego z tych produktów, ale na pewno muszę zakupić zestaw podróżny. Ostatnio nawet jeden oglądałam, ale strasznie śmierdział gumą. Czy Twój jest plastikowy czy taki gumowy właśnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko powiedziec. Chyba raczej plastik. W kazdym razie zupelnie bezwonny.

      Usuń
  12. Cudowne rzeczy , pędzle sa śliczne , piękne zdjęcia :*
    www.xthy.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw pędzli ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten peeling bardzo nie kusi :) Same świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałąm takich samych pędzli do makijażu, polecam :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam kosmetyków tej firmy. Bardzo podoba mi się pomysł zestawu do podróży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...