piątek, 10 lipca 2015

Szwajcaria - fakty i mity - PODSUMOWANIE!

Moi drodzy!

Ten post stanowi podsumowanie dotychczasowych tematów, które poruszyłam w cyklu Szwajcaria - fakty i mity, a wraz z pojawianiem się kolejnych, będzie systematycznie aktualizowany. Znajdziecie go od tej pory w zakładce CH – FAKTY I MITY. Po kliknięciu w konkretny temat, zostaniecie przeniesieni do postu o tej tematyce.

Lista tematów

- Szwajcarska edukacja:

Oczywiście zachęcam Was do przeczytania postów, których jeszcze nie widzieliście!

Chciałabym również, by pod tym postem pojawiały się pytania dotyczące tej serii. Mogą to być konkretne pytania, bądź tez życiowe kwestie, których jesteście ciekawi. Jakie tematy wzbudziłyby Wasze zainteresowanie?



9 komentarzy:

  1. Super, chyba nie wszystkie widziałam więc zaraz czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah caly czas kusisz ta szwajcaria - chyba bede musiala sie tam wreszcie wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego już stworzyłaś :) Muszę przejrzeć, czy wszystko już czytałam, bo wydaje mi się że nie. Na pewno o szkolnictwie nic nie miałam okazji przejrzeć, a ciekawa jestem czym się różni od polskiego.
    Ja bym chętnie poczytałam o kuchni lokalnej, ale chyba wspominasz o tym podczas opisywania danego kantonu albo źle pamiętam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zrobiłaś takie posty i ktoś może zobaczyć jak to wygląda. Ja już psałam pod którymś tekstem, że miałam koleżankę mieszkającą w Szwajcarii, więc miałam co nieco orientacji.Czekam na więcej postów w kwestii turystycznej:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie piszesz. :) zapraszam do obserwowania mojego bloga.http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super ze w końcu zrobiłas post z podsumowaniem, teraz jest łatwiej wszystko ogarnąc. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie byłam w Szwajcarii :)
    Już zabieram się za czytanie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że są osoby dzieki, którym można wzbgacić sie o taka wiedze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się okazało mało wiedziałam o tym kraju ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...